9 aprilie 2013

Tort Mikey Mouse

       Primul meu tort cu Mikey Mouse, realizat pentru un baietel la implinirea varstei de 1 an. La multi ani,
Radu!

       La cerinta mamei sale, am restrictionat la minim colorantii alimentari, asa ca am ales sa imbrac tortul intr-o crema de unt alba si sa colorez doar decorurile detasabile. In felul acesta a reusit si sarbatoritul sa isi guste tortul :)












        Crema preferata a familiei este crema pe baza de branza de vaci, asa ca m-am conformat si in ceea ce priveste umplutura tortului si am asortat-o cu un blat de cacao. Singurul lucru care nu a fost comestibil de pe tort, au fost betisoarele care au sustinut balonasele de pe tort. Atat restul decorurilor cat si capul lui Mikey Mouse au fost comestibile integral.
       Tortul a avut greutatea totala de 2,850 kg, si a fost realizat pentru cca 18 persoane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu