1 aprilie 2013

Tort Minnie si Daisy

       Pentru ziua fetitei mele cele mari, am vrut sa fac ceva special, si care sa includa personajele ei preferate Disney, Minnie si Daisy. Ca doua fetite cochete, am ales sa le imbrac in rochite asortate, visiniu si mov si le-am prezentat ca stand la o sueta ;)
      Tortul a fost acoperit cu martipan de culoare galbena, usor marmorat, la care am asortat cateva floricele albastre si roz si niste buburuze jucause. Figurinele au fost realizate manual, din fondant colorat.
       Umplutura tortului a fost din doua tipuri de crema pe baza de mascarpone, un strat alb cu fructe de padure, iar al doilea strat de crema cu ciocolata si fructe de padure. 
Tortul a avut greutatea de 2,150 kg si a fost pregatit pentru cca 20 de persoane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu